אוקיי.

 אז מה עכשיו?

המטוס עושה סימנים של ירידה בגובה. 

האוזניות מנגנות לי צלילים נעימים באוזן. 

והמקלדת הזו מעצבנת לפעמים. 

אני לא מצלם אנשים בלי רשותם. זו נראית לי סוג של גניבה. 

מה זו כתיבה יוצרת? כל כתיבה היא יוצרת. 

הייתי רוצה לבוא להולנד ולדבר הולנדית שוטף. 

הייתי רוצה לאכול שטויות ולא להשמין. 

הייתי רוצה להפסיק לשמוע את הבכי של התינוקות. 

הייתי רוצה שהטיסה הזו תחת בשלום כדי שאוכל לתת לכמה אנשים חשובים לקרוא את המחשבות שלי בזמן הטיסה. 

הייתי רוצה לחיות לנצח. 


פטריק אתה חייב לקרוא את הספר של אלן ווטס. 

הוא האבא הרוחני שלי. 

בכוונה לא משתמש במילה גורו. 

אבל כן הוא לגמרי הגורו שלי. 


יש פה אנשים יפים. 

כל האנשים יפים. 

היקום הזה יפה. 

אני יפה. 

אתה יפה. 

את יפה. 

אתם יפים. 

אנחנו יפים. 


מה זה יופי?

יופי זה אהבה צרופה. 

יופי זה לראות את העננים מלמעלה. מלמטה. מהצד. מבפנים. 

יופי זו אהבה. 

אלוהים זה אהבה. 

היקום זו אהבה. 


האם אני בהיי?

אני בהיי טק. 

אבל אין לי משכורת היי טק. 

העיקר שיש לי איך לאכול ואיפה לגור. ואיפה למדוט. ואיפה להיות. ואיך להיות. להיות ברגע הזה ממש. מעל ליד ומתחת לעננים. 


בו זמנית. 

להיות גל וחלקיק בו זמנית.

להיות כאן ושם בו"ז. 

להיות ולא להיות בו"ז. 

להיות הכותב והנכתב בו"ז. 

להיות הכל ולא כלום בו"ז. 


תגובות

רשומות פופולריות