טס לקפריסין

 

  • מה קורה?
  • טס לקפריסין. 
  • מתרגש?
  • לא ממש. תחושה של התחלה וסוף.
  • מה התחלה ומה סוף? לא מפחיד אותך שאתה כותב שוב?
  • התחלה כי פעם ראשונה בקפריסין. סוף כי יכול להיות שהמטוס יתרסק. לא מפחיד אותי כי זה פעם בהמון זמן. 
  • תשובות קצרות וענייניות. 
  • כן. 
  • ספר לי קצת יותר. 
  • כתבתי ומחקתי. 
  • אוקיי. ובכל זאת?
  • משועמם. 
  • אתה נשמע כמו אחיין שלך. 
  • למה?
  • גם הוא אומר שמשעמם לו. 
  • אני בטוח שזה משעמם את מי שקורא. 
  • אל תהיה כ"כ בטוח. 
  • אז מה יש לך לחדש?
  • אין חדש תחת השמש. 
  • ובכל זאת?
  • די אתה מציק. 
  • יש לנו שעה לשרוף. אני אמשיך להציק עד שיצא עשן. 
  • לא נוח לי בשיט. 
  • ומה הקורא אמור לעשות עם האינפורמציה הזו?
  • אתה יודע שלא באמת מישו יקרא את זה. 
  • יש מישהו אחד שיקרא את זה. 
  • ד"ש. אתה יודע מי אתה. חיבוק גדול. 
  • ד"ש בחזרה. 
  • חחח. מה זאת אומרת. את יכולה כותב בשמו עכשיו?
  • כן. 
  • אז תצטרך לשנות את סגנון הכתיבה שלך. כמו זה למשל -)
  • כן. סמיילי בלי עיניים. סימן היכר של מי שאני כותב בשמו. 
  • נשמע קריפי. סמיילי בלי עיניים. 
  • דווקא חמוד וחדשני. לא ראיתי מישהו אחר שמשתמש בסמיילי בלי עיניים. 
  • עוד שתי דקות אמורים להמריא. 
  • הדלתות נסגרו. 
  • התחלנו בנסיעה לכיוון מסלול ההמראה. 
  • אנחנו באוויר. 
  • פחד אלוהים. תלוי בין שמיים וארץ. 
  • אם זה הסוף זה הסוף. אין לנו שליטה על זה. 
  • מרגיע. 
  • אני מתגעגע. 
  • למי? לאן?
  • לא יודע. תחושה של געגועים. לאנשים מסוימים בחיים שלי. למקומות מסוימים. 
  • השמיים נקיים. איך אתה מרגיש?
  • נקי. נוכח. מואר 🤪 משועשע. 
  • חמישים דקות טיסה. זה כלום. עובר מהר. 
  • רחוק מהחברים שלי שטסים איתי. הם יושבים במקומות אחרים. אני מרגיש שיש מתח שנבנה לקראת השהות שלנו שם. נעשה מדיטציה יחד. נשתה קמפרי. ניסע על המסלול השמאלי במקום על הימני כי זה קפריסין. מקווה שלא נעשה תאונת דרכים. 
  • הבחור לידי משחק משהו. אני כותב. תוהה האם זו התחלה של מניה. אבל אני מרגיש עייף מידי למניה. אני ער מארבע וחצי. וישנתי ממש רע. קמתי איזה עשר פעמים בלילה לבדוק מה השעה. 
  • מתכוננים לנחיתה. מרגישים את המטוס יורד בגובה. מתקרבים לעננים. הקברניט מודיע על נחיתה תוך עשר דקות. מטוס פיצי. פחד שוב מופיע. אני מתבונן בו. בפחד. נותן לו מקום. אתה שייך פחד יקר. אתה חשוב ומועיל. אתה ולידי ולגיטימי. ואז זה לא כ"כ נורא. 
  • עננים כמו צמר גפן. רואים את הגלים של הים. אני נזכר במטפורה שלנו כגלים של הים. האם באמת ניתן להפריד גל מהים? כל אדם כמו גל, נוצר, נוסע ונשבר לבסוף. אבל האם באמת ניתן להפריד בין גל לגל? איפה אחד מתחיל והשני נגמר? איפה הגל נגמר והים מתחיל? הים משול לכל היקום והגל לבן אנוש. האם ניתן לעקור גל מהים כמו שעוקרים שן? יישאר חור? כמובן שלא, את מקומו של הגל יתפוס גל אחר. מים. מים כמטפורה לרגש. כל רגש. למשל געגועים. 
  • איזה כיף שאני יכול לכתוב. אני יוצר משהו שנשאר אחרי שאני הולך. מעדיף את זה מלשחק. 
  • נחתנו. מרגש. 


תגובות

רשומות פופולריות