טסים חזרה מקפריסין


  • מה קורה?
  • אני נזכר לנשום. כלומר מנסה. רגעים בהודיה. רגעים במועקה.
  • יש גם רגעים אפורים של בין הודיה למועקה? או שהכל שחור ולבן?
  • כרגע מרגיש על הקצה או על הקצוות. נזרק מקצה לשני. די מתיש.
  • מה יעזור לך?
  • לצאת מעורי. לדעת להתנתק על אמת. לקבוע גבולות. למשל יום שבתון גם אם באמצע שבוע. לזכור לנשום.
  • איך אני יכול לעזור?
  • אתה לא יודע כמה אתה עוזר. אתה כאן. אתה אתה וזה הדבר הכי טוב שקרה לי מזה הרבה הרבה שנים.
  • איזה כיף! רוצה שנמשיך מדיטציה בעיניים פתוחות דרך הדיאלוג?
  • נשמע מאתגר אבל בואו ננסה.
  • אז נמשיך מאיפה שהפסקנו. נספור עשר נשימות. 
  • 👍
  • תגיד לי כשסיימת
  • סיימתי
  • איך הייתה לך ההמראה?
  • בסדר. לא מלחיץ. הילדים מאחורה קצת רעשו אז לא הצלחתי להיות בזה לגמרי.
  • אני תמיד נלחץ בהמראות ונחיתות. 
  • אני יודע. זוכר כשנחתנו בתל אביב מספרד והיה קצת מאתגר.
  • אולי תשאל אותי משהו?
  • רציתי. איך אתה באמת יוצא מהימים האחרונים? בלי צנזורה 
  • קודם כל אין דבר כזה בלי צנזורה. הכל עובר אצלי דרך מסננים. אם הייתי אומר כל מה שאני חושב היה רע מאד. ולגבי השאלה, אני יוצא מחוזק. באתי עם ראש פתוח לפגוש מקומות ואנשים חדשים ויצאתי עם רשת תמיכה שלך ושל עירית. לגבי מעבר לקפריסין, אני בהחלט שוקל עוד כשנה לעבור יחד איתכם. 
  • תשובות מעודדות. כן. עירית היא מיוחדת וידעתי שיהיה לכם חיבור מיוחד. מה כל כך רע היה יכול לצאת ממך ללא צנזורה? לא חייב לגלות אבל באיזה תחום?
  • יש לי מחשבות לא לציטוט לפעמים שאני מעדיף לא להגיד. יש לי גבולות. ומזל שלאף אחד אין גישה למוח שלי. כי זה האזור הפרטי שלי. איך אתה יוצא מהימים האחרונים?
  • אני לא יודע אם יש מחשבות לא לציטוט. אני רק בוחר עם מי לחלוק אותם. נגיד הקטע של אמא ורזה. אני מניח שאם הייתי מספר למישהו אחר היו חושבים שאני בסוג של מניה אולי. הימים האחרונים היו קצת על ספידים גם מעשית וגם בראש. הרבה תזוזות. הרבה מחשבות משתנות והופכות. אהבתי מאד את הביחד שלנו. הרגשתי שאני קצת תופס לכם הרבה מקום עם הנפילות. 
  • הכל עניין של מינונים. כולנו נמצאים על הספקטרום של בין מניה ודיפרסיה. פשוט אנשים בדרכ לא מגיעים לקצוות. אבל יש אנשים כמונו שמגיעים מידי פעם לקצה. וזה בסדר ויש לך מקום אצלנו. זו זכות להיות חבר שלך. 
  • תודה. לומד הרבה ממך ומאד מאד אוהב אותך. נדירה החברות ביננו.  גם כשאנחנו לא מדברים ולפעמים ההודעות שאתה שולח ובכלל. האנרגיות עוברות וזה טוב.
  • הנסיעה עומדת להסתיים. חשבתי על זה ואני שלם עם זה גם אם המטוס יתרסק. הייתה לי חופשה מדהימה בסוג של גן עדן. 
  • הימים היו מיוחדים. הייתי שמח שזה יסתיים. חשבתי על זה בלילה. טוב כך. לא בקטע אובדני. בקטע של כאן ועכשיו.
  • מלא ילדים בטיסה הזו. חופרים. אני מתרגש לקראת הנחיתה. מקווה שהכל יעבור בשלום. עוברים לי תסריטים בראש לא טובים. 
  • תנשום. באמת. 
  • זה כל מה שיש לך להגיד? חחח 😂 
  • המוח שלי קצת לא מתפקד... לא ממש יצירתי
  • אני צריך תמיכה נפשית כרגע 
  • אני אתך. אתה תהיה בסדר כי היקום רוצה את זה. אני לגמרי אתך.
  • תודה. 
  • שולח לך אנרגיות. מקווה שאתה מרגיש
  • לא. אבל מאמין לך שאתה שולח. נחיתה לא משהו בכלל. המטוס היה קצת רעוע. מילה אחרונה לסיום?
  • אני אוהב אותך וצריכים להודות על כל הרגעים האלה


תגובות

רשומות פופולריות