טס לאיטליה

 

  • היי 😁 
  • מה קורה?
  • מזמן לא כתבת לבד
  • נכון
  • אז למה אתה טס לאיטליה?
  • סידורים. טיול. וכו 
  • אפשר תשובה יותר נורמלית?
  • לא
  • למה?
  • כי אני מפרסם את זה בבלוג שלי 
  • עם מי אתה טס?
  • לבד 
  • איך אתה מעביר את הטיסה?
  • נחמד. שעה מתוך ארבע שעות עברה. 
  • גם קנית ספרים 
  • כן. קניתי שני ספרים על מיינדפולנס. 
  • מה יהיה עם האנשים האלו?
  • מלא רעש ובלאגן. אינפקטד משרום בפול ווליום באוזניות כדי לא לשמוע אותם 
  • וואלה. אז מה אתה יכול לספר שכן יכול לעלות לבלוג?
  • רע וטוב. הכל בסדר. המצב חרא ונפלא בו זמנית. כיף של להיות נוכח ברגע זה ממש כל הזמן 
  • אתה מואר?
  • כן ולא. מה זה לעזאזל להיות מואר? התעוררתי במובן מסויים. במובנים אחרים אני ישן. הכל יחסי. והכל זמני. חושב על מה יקרה אם הטיסה תתרסק. האם חייתי חיים מלאים?
  • ומה התשובה?
  • שכן. נהניתי מכל רגע. שמח כעצוב. אשמח למות עכשיו. גם ככה הכל חלום שמתעוררים ממנו במוות. אני הכל. אני לא הולך לאיבוד כשאני מת. לא מפחד מהמוות. היום בלילה היו לי סיוטים של שיתוק נוראיים. אני חושב שצעקתי מתוך שינה. שמח שהייתי לבד במיטה ובבית 
  • אתה מכיר את עצמך?
  • מי אני בכלל? אני לא המחשבות שלי, לא הרגשות שלי, לא המודעות שלי. אין אני. אין מה להכיר. שיחררתי. שיחררתי ושוחררתי מהכבלים של עצמי. חושש שתיגמר לי הסוללה של הטלפון. מקסימום אטעין מהמחשב. 
  • אז מי זה אריאל?
  • אריאל זה סתם שם שמחובר לגוף. זה חסר משמעות. הבל הבלים. תינוקות צווחים. מטוסים מתרסקים. זה תוכן בחוץ ובפנים. אני מודע לכל זה. אני אחד עם זה. עם כל מה שיש. בחוץ ובפנים. 
  • אתה מושלם?
  • לא. וכן. כולנו. גם לא וגם כן. מושלמים בהיותינו פגומים. אוהב ושונא אנשים. עולם שלם בתוך אדם קטן. עולם קטן באדם גדול. אני מדבר שטויות?
  • ממש לא. וגם כן. תלוי מי הקורא. אם יש כזה בכלל. נראה לי שאנחנו מעל קפריסין עכשיו. תגיד. אתה מאמין באלוהים?
  • כן ולא. אמונה הופכת אותנו לבני אדם. נשמע הזוי ופסיכוטי אבל אני אלוהים וגם אתה וגם הקורא. כולנו אלוהים. אנחנו בוראים מציאות במלים ובמעשים שלנו. וגם משפיעים אחד על השני. מתפקדים גם כאלוהים פרטי וגם כאלוהים כללי אחד כלפי השני. מצד שני יש את היקום כולו שגם הוא אלוהים כלפינו ודרכיו נסתרות. אבל אין סבא מזוקן בשמיים שסופר לנו מעשים טובים ורעים. יש קרמה. מה שאתה עושה מהדהד. 
  • הלוואי והייתי יכול לקרוא את הדיאלוג הזה כאילו לא אני כתבתי אותו ולחוות דעה. 
  • חכה כמה שנים וזה ירגיש ככה. 
  • תלוי בין שמיים וארץ. נראה לי שעברנו את יוון. מקווה שפ׳ יהנה מהקריאה. חיבוק. עוד מחשבות?
  • כן. עשיתי מדיטציה. כמה פעמים. היה נחמד. נחמד להתחבר לרגע הזה. ברור שהמיינד נודד. אבל מחזירים אותו בעדינות לאובייקט ואומרים תודה על ההתעוררות. יש פה ילדים קרציות שצועקים. התיק שלי פה מתחת לרגליים שלי אני רגוע. אוהב שהדברים שלי קרובים אלי. לא בקטע חרדתי בקטע רכושני 😂🤪. ילדה משחקת עם ההורים שלה נחש המילה עם האדם התלוי. דומה לדיאלוג שכתבתי עם פ׳ בטיסות שלנו. אבל פחות דיאלוג. יותר משחק. אינפקטד משרום באוזניות שלי מנעימים לי את הדרך. הפחד מהתרסקות מלווה אותי ואני גר איתו בשלום תחת קורת גג אחת. אהבה גדולה לאנשים מלווה אותי וממלאת אותי חמלה בכל רגע. 
  • כבר שלוש שעות עברו מתוך ארבע. מעניין מה יהיה בשעה האחרונה. אני כותב קורא ומודט. ושומע מוזיקה. ומתמרמר על ילדים. קיצר אין חדש. אין לי עוד שאלות. הולך לקרוא קצת על מיינדפולנס 
  • משעמם לי 
  • נשמע כמו מישהו קרוב ואהוב 
  • שולח מטא?
  • שולח מטא לאחיינים שלי האהובים. ולאחים. ולהורים. ולחברים. 
  • לדעתי אנחנו עדיין מעל יוון. מלא איים. אני עדיין המראיין?
  • ברור. תשאל אותי כל דבר. 
  • איך זה להיות מואר?
  • אשששש 🔥 🔥 🔥 איזה מין שאלה זו?
  • תישאר אתה בתפקיד המרואיין בסדר?
  • אוקיי סליחה. למה תוקפנות?
  • לא תוקפנות. אסרטיביות. קיצר מה רציתי לשאול?
  • לא יודע. אתה המראיין 
  • איך זה להתעורר?
  • כמו שאלן ווטס אומר, אם אתה מוכן, תתעורר. אם לא, תישאר אני הקטן והמסכן. 
  • אז זה עניין של בחירה?
  • כן ולא. בחירה למדוט כל יום, אולי. לא בחירה התופעות לוואי של זה. שזה בהכרח התעוררות. 
  • אז גם אם אני אמדוט כל יום אתעורר?
  • כבר התעוררת טפשון אנחנו אותו אדם. אבל אם אתה שואל בשמו של הקורא, כן. בהכרח כן. 
  • אז יאללה!
  • יאללה!
  • למה הפסקת למדוט כל יום?
  • לא יודע. השגתי הארה. למה להמשיך? אולי למדוט עם חברים אז סבבה. אבל לבד? זה סתם. אני מחובר לרגע הזה בכל רגע, בתוך או מחוץ למדיטציה. אז כבר עדיף להיות מחוץ ולחוות את החיים במלואם. הייתי כבר לבד עם עצמי מנותק מהכל על ראש ההר (לא באמת). עכשיו הזמן לחוות את החיים במלוא העושר!
  • קצת מעורר קנאה
  • אז יאללה למדוט חברים! חחח 😂
  • או שאתה מלא בולשיט או שאתה מואר. לא יכול להחליט 
  • שניהם חחח 😂😂😂
  • זה נשמע כמו גבב של חזרות על מה שהמורים שלך לימדו. 
  • זה נכון. זה באמת. אבל מתוך ניסיון לא מתוך שינון. מתוך חוויה עמוקה ועוצמתית של הרגע הזה ושל האני (או האין אני). מצטער אבל כמה שאנסה לתאר במלים אין לי איך. הכי טוב זה פשוט לטעום את זה בעצמך. 
  • ומאיפה ההבטחות האלה? מי ערב לזה שאתעורר אם אמדוט?
  • אין ערבים. אני יכול להיות ערב רק לדבר אחד. למוות. 
  • איזה מוות?
  • המוות הגופני זה הדבר היחיד המובטח בחיים האלה. ואם תמדוט גם המוות של האגו. ותולדה של משהו קסום. מבטיח. חחח 
  • שונא אנשים שמבטיחים. 
  • סבבה. מה יש לך להפסיד? מקסימום תלמד קצת על המיינד שלך. ולא תתעורר. במקרה הטוב תתעורר. במקרה הרע תלמד קצת על עצמך ותישאר אני מסכן. אז יאללה למדוט כל יום. חמש דקות לא יותר. אח"כ תאריך אם תרצה. 
  • נשמע שאתה מנסה לשכנע 
  • מודה. זה עשה לי רק טוב. האמת שיש גם צדדים אפלים שלא מספרים לך עליהם בכל הספרים. 
  • או עכשיו זה נשמע יותר אמין. מה למשל?
  • צדדים אפלים בנפש שאתה מחביא ומסתתר מהם. שאתה תגלה כשתמדוט. ואז זה יהיה מבחן האם אתה מסוגל להתמודד עם השדים שלך. אבל אני מאמין שכל אחד מקבל מה שהוא יכול להתמודד איתו. 
  • שעה וחצי נותרה לטיסה. החישוב שלי מקודם היה מוטעה. עברו רק שעתיים וחצי. מה תעשה? תישן?
  • לא מסוגל לישון. ערני מידי. בא לי במבה. 

תגובות

רשומות פופולריות